Açılış Sayfam Yap   Sık Kullanılanlara Ekle   

   Anasayfa          Künye          Yazar Girişi         Sitene Ekle         Arşiv          Rss Listesi




Eğitim Gönüllüsü Adem Sertel Hayatını Kaybetti
   
 Eğitim Gönüllüsü Adem Sertel Hayatını Kaybetti

Eğitim Gönüllüsü Adem Sertel Hayatını Kaybetti
 Yazı Boyutu

 Tarih : 12.02.2013 - 23:17:34 


Güney Ege Yardımlaşma ve dayanışma derneği başkanı ve Semerşah Seyahat birimi gönüllülerinden Adem Sertel bu gönüllü hizmetle ilgili olarak Kanal’F televizyonunda yaptığı açıklamanın hemen ardından geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.


Fethiye Fatih Anadolu Lisesi Öğretmenlerinden Güney Ege Yardımlaşma ve dayanışma derneği başkanı ve Semerşah Seyahat birimi gönüllülerinden Adem Sertel bu gönüllü hizmetle ilgili olarak Kanal’F televizyonunda yaptığı açıklamanın hemen ardından geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti. Fethiye’de Güney Ege Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği olarak kermesler düzenleyerek öğrencilere burs sağlayan Adem Sertel son olarak Semerşah Er Seyahat ile Umre yolculuğu yapmak isteyenlere hizmet vermişti. Fethiye’de gerek Öğretmen olarak gerekse gerekse sivil toplum kuruluşları olarak gönüllü hizmet veren Adem Sertel kanal F’de 29 değişik noktadan Umre’ye uçuş yaptığını açıkladı. Bu son açıklamasının ardından Kalp krizi geçiren Adem Sertel Lokman Hekim Esnaf Hastanesi Ambulans ekibinin müdahalesine rağmen kaldırıldığı Lokman Hekim Esnaf Hastanesinde tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Adem Sertel’in Ölüm haberinin duyulmasının ardından sevenleri ve yakınları hastaneye koştu
 Editör :  Ramazan Coşkun

Yazdır

Word'e Aktar

Yorum Ekle Tavsiye


 
1 2 3 4 5   Bu Habere Toplam 29 Puan Verildi
 Kaynak :  Haber Merkezi

 Kategori  EĞİTİM

2507 Kişi Tarafından Okundu.

Yorum ( 5 )   

 mehmet

27.10.2013 00:02:19 

  çok üzülddüm

Cevapla


şu an o kadar duygulandım ki gözyaşlarıma mani olamadım..1988 yılında edebiyat derslerimize girerdi..beni çok severdi..hep merak ederdim kendisini acaba nerye gitti diye.keşke yaşarken bi kez daha görebilseydim sizi..mekanın cennet olsun..çokk üzüldüm..


İp Adresi Kayıtlı   

 Bayram özbek

20.02.2013 19:07:07 

  Cvp:Değerli Adem Kardeşimiz

Cevapla


Alıntı : ahmetbozkurt

Allah rahmet eylesin Allah sadatlardan ayırmasın. Adem abimizi çok iyi biliriz bu camiaya çok hizmeti geçmiştir.Allah kabrini cennet aylesin.

Hizmet gönüllüsü,Hizmet Aşığı, Hizmet sevdalısı Fethiye'de hizmetin önderi Değerli Kardeşimiz Adem Sertel ağbimize Allah'tan Rahmet diliyorum. Mekanın Cennet olur İnşaallah.


İp Adresi Kayıtlı   

 Musa KÜPELİOĞLU

14.02.2013 10:55:16 

  Can Dostuma ALLAH'tan Rahmet

Cevapla


Can dostum gönül dostum,birçok konuları paylaştığım.Kardeşim abime ALLAH'tan rahmet Ailesine ve bütün sevenlerine,sofilere sabır mve metanet diliyorum.Kullu nefsin żâ-ikatu-lmevt(i)(k) veneblûkum bi-şşerri velḣayri fitne(ten)(s) ve-ileynâ turce’ûn(e).O zaten bunu biliyordu.Bir gönül dostuna bağlanarak hizmete adayarak bunu başardı.İnşallah peygamberimizin livali hamd sancağı altında beraberce toplanmak şefaatine nail olmak nasip olur.Sen rahat uyu adem abi belki danışacağım bir şey olduğunda belki bir yerlerden bana Ya MUSA diye seslenerek bana cevap verirsin.


İp Adresi Kayıtlı   

 Ümit Yaşar

13.02.2013 18:44:37 

  Allah rahmet eylesin.

Cevapla


Tanıdığım, takdir ettiğim ve sevdiğim bir insandı. Mekanı Cennet olur inşallah...


İp Adresi Kayıtlı   

 ahmetbozkurt

13.02.2013 15:00:39 

  adem abi

Cevapla